Wednesday, June 24, 2009

TF:ROTF Human Alliance Bumblebee

ahhaa,musim TF:ROTF hav landed kat malaysia...rmai kengkawan aku yg da p tgk pd 1st day tayangan kat sini,huhu.....ahh,bkn takat movie je,tp produk2 berkaitan juga telah lama melanda kat sini (tgk jela contoh Petronas,siap jual t-shirt, cap n mini figure lg tuh,xpnah2 aku tgk) dan juga figure TF:ROTF,da kne tapau awal2 oleh kaki2 TF semalaya,hihi ...erm,citer psal TF nih,sbnrnye aku nak kongsi 1 mende,haha,TF pertama aku, Human Alliance Bumblebee...sblom ni aku xnah beli,n rasa xkan terbeli,tp,ntah apsal yg satu ni buat aku nak beli....bila da beli,bru aku tau apa nikmat dia,transformasi dr bentuk keter ke bentuk robot,huhu......

erm, mende ni aku dpt kat MPH, dgn reger RM 149.90,rata2 pun jual dlm reger nih....tanpa pk panjang,sambar je,hahaa....aku xtau nak citer camner psal xnah aku pgang sebarang TF sblom nih pun, tp bg aku,best,transformasi yg agak direct walaupun terkial2(kalo leader class aku xtau cmner,nnt la aku g beli satu), sendi yg ketat,tp snang nak dgerakkan, rekabentuk yg menarik (tp agak pelik bila dipandang dar arah belakang,huhu)....jd kawan2, marilah beli satu, hahahaaaaa....


Robot mode


6 comments:

Rockaholic said...

hahaha.. ko pon dah terjebak dgn TF jugak?? naya..naya.. memang betul laa kuatnya pengaruh TF sampai bley mempengaruhi akal fikirmu wahai hardcore Gundam..

darkwing54 said...

ahh,tula,campret btul........da x"teruna" TF da aku skang nih

darthmental said...

yaa.. percubaan buat review toy. bagus! teruskan usaha bro. more! :D

darkwing54 said...

mental~ahh,makasih2....review secara spontan,heheheee.....

Unknown said...

Nice.. yg menarik dgn figure Bumblebee Human Alliance ni lebih kurang sama mcm TF Alternators.. cuma x 100% la.. TF Alternators betul² boleh transform mcm model car.. siap stereng gerakkan tayar, hut depan blakang open. siap ada enjin..
Pepun ciri² konsep betukarnye sama..

harga skang brape ye?

darkwing54 said...

helmy~ya,wlaupun x 100% TF alternator,tp okla....

erm,rm150 lg kot